loading...
وبلاگ بام لند
netware بازدید : 25 چهارشنبه 29 تیر 1401 نظرات (0)


چگونه قيمت لحظه‌اي بيت کوين را حساب کنيم؟

 

براي محاسبه‌ي قيمت لحظه‌اي بيت کوين، ما چند تا راه کلي داريم که مي توانيم از طريق اونها قيمت بيت کوين را محاسبه کنيم. براي اين کار، اول از همه بايد اين را بدانيم که اصولا بيت کوين تو چه روزايي از هفته معامله ميشود هم چنين اصول مدريت سرمايه را هم بدانيد.

چون بيت کوين توي بازارهاي جهاني معامله ميشود، پس ما بايد بنا بر روزهايي که بازار جهاني بازه، روزهاي معامله‌ي بيت کوين را حساب کنيم. ساعت کاري بازارهاي جهاني که ما ميتوانيم بر اساس آن محاسبه بيت کوين به ريال  را انجام بدهيم، از روز دوشنبه ساعت دو و نيم بامداد شروع مي شود و روز جمعه دو و نيم بامداد هم به وقت ايران تموم مي شود.

پس ما روزهاي شنبه و يکشنبه به وقت ايران، هيچ معامله لايو و لحظه‌اي در بازار بيت کوين نداريم و اگر شما هم خواستيد روزي معامله بيت کوين انجام بديد، بهترين راه اين هست که از بامداد دوشنبه، تا بامداد جمعه اين کار رو از طريق يک صرافي معتبر انجام بديد.

1..نحوه محاسبه بيت کوين به تومان در گوگل

اما بريم سراغ راه‌هايي که ما ميتوانيم قيمت بيت کوين را به صورت لحظه‌اي ببينيم و در کمک به خريد ارزهاي ديجيتال به ما کمک ميکند.. راحت‌ترين راه براي ديدن قيمت بيت کوين به صورت لحظه و  نحوه محاسبه بيت کوين به ريال، اين هست که ما تو گوگل واژه بيت کوين را به انگليسي سرچ کنيم.

براي اين کار کافيه BitCoin رو به انگليسي توي گوگل سرچ کنيم. وقتي اين کارو انجام ميدهيم، يک نمودار از قيمت بيت کوين مي آيد که به طور پيش فرض، قيمت بيت کوين را بر اساس دلار زده شده است. حالا ما اگر بخواهيم  نحوه محاسبه بيت کوين به  را انجام بدهيم، کافي هست گزينه‌ي دلار که به طور پيش فرض USD هست را به Rial تغيير بديم.

اين کار باعث ميشود که ما قيمت يک بيت کوين را به ريال ايران محاسبه کنيم. اما از اونجايي که اکثر مردم ما خريد‌هاي زير يک بيت کوين دارند، بهترين راه اين هست که ما براي محاسبه بيت کوين ، عدد بيت کوين را هم عوض کنيم و به اندازه دارايي خودمون بزنيم.

چون در حالت پيش فرض، ما قيمت يک بيت کوين را مي‌بينيم و محاسبه درامد بيت کوين ، تقريبا چيزي بالغ بر دويست ميليون هست. و اکثر مردم ما کمتر از يک بيت کوين در حسابشان دارند. پس شما ميتوانيد با هر ميزان اعشاري که بيت کوين داريد، مبلغ را وارد کنيد و محاسبه درامد بيت کوين  را انجام بديد و به سوال ذهنتان که با صد مليون چه کار ميشه کرد پاسخ بديد.

2.محاسبه بيت کوين در سايت بيت کوين

يکي از راه‌هاي ديگه که خيلي راحته و ما ميتونيم خيلي راحت محاسبه بيت کوين به ريال را داشته باشيم، بحث استفاده از خود سايت بيت کوين مي باشد. وقتي در سايت بيت کوين ميرويم، از‌بخش مارکت مي‌توانيم قيمت لحظه‌اي و لايو بيت کوين را ببينيم.

محاسبه بيت کوين به تومان

پس از آنکه توانستيم قيمت بيت کوين را از طريق روش‌هايي که گفتيم به ريال حساب کنيد، براي محاسبه قيمت بيت کوين به تومان کافي هست که مقدار ريالي  آن را به تومان تبديل کنيد.

 

3.استفاده از بازار فارکس

اين راه، يک مقدار پيشرفته تر هست، اما يکي از راه‌هاي بسيار مطمئن براي محاسبه بيت کوين ، استفاده از بازار فارکس هست. اگر در بازار فارکس حساب داريد که ميتوانيد خيلي راحت از نرم افزار متاتريدر استفاده کنيد و نماد BTCUSD را سرچ کنيد و قيمت لحظه‌اي و نوسانات را ببينيد.

اما اگر در بازار فارکس حساب نداريد و دوست داريد قيمت را در بازار فارکس به همراه نوسانات ببينيد، کافيه که به سايت Trading view به آدرس https: //www.tradingview.com/ برويد و از‌بخش جستجو، نماد BTCUSD را سرچ کنيد و قيمت را به صورت لحظه‌اي ببينيد.

4.استفاده از صرافي‌هاي آنلاين

يکي از راه‌هاي خريد و فروش بيت کوين در ايران، استفاده از صرافي‌هاي آنلاين هست. شما ميتوانيد با استفاده از صرافي‌هاي معتبري که در بازار ارز‌هاي ديجيتال هستند، خيلي راحت قيمت لحظه و لايو بيت کوين را ببينيد.

براي اين کار کافي هست، به يکي از اين صرافي‌ها سري بزنيد و قيمت بيت کوين يا هر ارز ديجيتال ديگه‌اي که مي‌خواهيد را به طور مستقيم به ريال ببينيد. البته اين صرافي‌ها، يک قابليت ديگه هم دارند، آن هم اين هست که همشون يک ماشين حساب آنلاين دارند که شما ميتوانيند محاسبه بيت کوين را در آن واحد انجام بديد.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 411
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 108
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 199
  • بازدید ماه : 578
  • بازدید سال : 4,422
  • بازدید کلی : 20,294