loading...
وبلاگ بام لند
netware بازدید : 25 سه شنبه 01 شهریور 1401 نظرات (0)

با این نکات نذار گوگل تگ هاتو عوض کنه!

 

آیا تگ یا برچسب برای سئو مهم است؟ بسیاری از متخصصان سئو با این جمله “بستگی دارد” پاسخ می دهند. اشتباه نکنید!

اگر برچسب گذاری  به اشتباه انجام شود، می تواند تأثیرات معکوس بر تلاش های سئو شما داشته باشد. در این مقاله، نمونه‌ هایی از روش ‌های متعددی که صفحات تگ می ‌توانند برای سئو مفید باشند را بررسی می‌ کنیم. همچنین ملاحظات فنی سئو و چند نکته را بررسی خواهیم کرد.

تگ کردن چیست؟

«تگ» یا به نوشتار انگلیسی tag یک کلمه کلیدی یا اصطلاحی است که به یک اطلاعات اختصاص داده می شود تا به توصیف آن کمک کند و مکان یابی آن را آسان کند. در زبان پارسی از معادل هایی همچون برچسب گذاری و نیز استفاده می شود.

برچسب ‌گذاری یک نوآوری اینترنتی پیشگامانه نیست، بلکه یک مفهوم مهم از وب مدرن است. در آغاز وب 2.0، زمانی که نشانک‌ گذاری (بوک مارک کردن) اجتماعی، اشتراک‌ گذاری تصویر و سایت ‌های رسانه ‌های اجتماعی منفجر شد ( ترویج یافت )، برچسب‌گذاری اهمیت پیدا کرد. و افراد بیشتری شروع به آپلود حجم وسیعی از اطلاعات در اینترنت کردند. بنابراین، راه حلی برای سازماندهی آن لازم بود.

افراد می توانند به سادگی “تگ” ایجاد کنند تا محتوای خود را با استفاده از کلمات کلیدی طبقه بندی کنند. در نتیجه، پایگاه ‌های اطلاعاتی می‌ توانند به سرعت برای محتوا با استفاده از این برچسب ‌ها جستجو شوند. هشتگ ‌ها را به عنوان مثال از اینستاگرام در نظر بگیرید، جایی که برچسب‌گذاری از نماد «#» استفاده می‌کند و طبقه ‌بندی سریع محتوا برای کشف توسط مخاطبان جدید را آسان می‌کند.

تگ عنوان چیست؟

 

تگ عنوان یک عنصر HTML است که عنوان یک صفحه وب را مشخص می کند. تگ عنوان صفحه به عنوان بخشی از قطعه جستجو در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) نمایش داده می شود. به عنوان عنوان قابل کلیک برای نتیجه جستجو ظاهر می شود و برای تجربه کاربر، سئو و اشتراک گذاری اجتماعی مهم است. تگ عنوان یک صفحه وب به معنای توصیف دقیق و مختصر محتوای یک صفحه است. مثالی از تگ عنوان:

<head><title>Example Title</title></head>

طول تگ عنوان به صورت بهینه چقدر باید باشد؟

در حالی که گوگل طول پیشنهادی برای تگ های عنوان مشخص نمی کند، اکثر مرورگرهای دسکتاپ و موبایل قادر به نمایش 50 تا 60 کاراکتر اول تگ عنوان هستند. اگر عناوین خود را کمتر از 60 کاراکتر نگه دارید، تحقیقات ما نشان می دهد که می توانید انتظار داشته باشید که حدود 90 درصد از عناوین شما به درستی در SERP ها نمایش داده شوند. (هیچ محدودیت دقیقی برای کاراکتر وجود ندارد زیرا کاراکترها می توانند در عرض پیکسل متفاوت باشند. SERP های گوگل معمولا می توانند تا 600 پیکسل را نمایش دهند.) در حالی که نوشتن عناوین مختصر برای خوانایی و درک انسان مهم است، Google کل برچسب عنوان را (در حد منطقی) در نظر می گیرد.

چرا تگ های عنوان برای سئو مهم هستند؟

 

برای سئوی درون صفحه یا داخلی، تگ های عنوان یک عامل قابل توجه هستند. بنابراین، tag عنوان برای چه چیزی در سئو استفاده می شود؟

الگوریتم گوگل عنوان یا title را به عنوان نشانه اصلی هدف و ارتباط صفحه می شناسد. در ساختار صفحه، عنوان بالاترین سطح سلسله مراتب است، به این معنی که برای انتقال ایده اصلی محتوای شما وزن بیشتری نسبت به عنوان های فرعی دارد. در درجه اول، عنوان حاوی کلمات کلیدی مورد نظر برای رتبه‌بندی است، و اگر تگ <title> برای پرس و جوها طراحی نشده باشد، فرصتی از دست رفته برای چرخیدن در ترافیک و ایجاد آن تبدیل است.

برای بالا رفتن از قله ی مرتفع نتایج جستجو، تگ عنوان HTML شما باید برای الگوریتم های موتورهای جستجو واضح باقی بماند و تجربه کاربر را بهبود بخشد. با سطح بهینه سازی عنوان، نرخ کلیک (CTR) متفاوت است. از آنجایی که سعی می کنید افراد واقعی را به صفحه خود جذب کنید، می خواهید صفحه خود را به خوبی معرفی کنید و آن را به عنوان یک منبع مفید تنظیم کنید.

ارتباط بین یک برچسب عنوان سئو خوب و CTR به تولید خطی از متن می رسد که مزایای متمایز برند شما را به روشی جذاب نشان می دهد. پوشاندن برچسب عنوان خود با عبارات جذاب یا دعوت به اقدام موثر (CTA) می تواند CTR شما را تقویت کند و ترافیک واجد شرایط را افزایش دهد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 411
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 42
  • آی پی دیروز : 21
  • بازدید امروز : 170
  • باردید دیروز : 31
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 640
  • بازدید سال : 4,484
  • بازدید کلی : 20,356